Omogućuje Plivit® Magnezij DUO POWER

Fizička spremnost Vježbaj s doktorom

SAVJETI FIZIJATRA I REUMATOLOGA

Ako postoji univerzalan lijek za sve bolesti, onda je to vježbanje. Gotovo da nema bolesti i stanja, bez obzira na to govorimo li o fizičkim ili psihičkim problemima, kod kojeg tjelovježba ne donosi poboljšanje ili štiti od njihova razvoja, bilo da je riječ o srčanim i krvožilnim bolestima, dijabetesu, onkološkim pacijentima, duševnim ili nekim drugim bolestima. Štoviše, kod većine bolesti vježbanje je i sastavni dio liječničkih preporuka iako ga, nažalost, mnogi ne doživljavaju dovoljno ozbiljno. A trebali bi. Jer, ako postoji nešto za što je dokazano da produljuje život, onda je to fizička aktivnost. Ljudi koji se ne kreću jednostavno propadaju, mišići im atrofiraju, kilogrami se gomilaju i javljaju se brojne bolesti. Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje najmanje 150 minuta tjedno aerobnih vježbi za većinu odraslih osoba, a to je približno 20 do 30 minuta vježbanja svaki dan. To ne znači da morate ići u teretanu ili na fitness, ali morate barem hodati. Jeste li jučer ili danas bili aktivni?

Iskoristite ozdravljujuću snagu vježbanja. Evo kako nakon dva mjeseca izolacije, možda pretjeranog sjedenja i nekretanja ponovno polagano početi vježbati…

1

Eliminirajte stres i tjeskobu

Vježbe protiv anksioznosti i stresnih situacija: naučite se opustiti u samo nekoliko minuta dnevno uz jednostavne vježbe

2

Vježbe za kralježnicu i pravilno držanje

Nakon gotovo 50 dana smanjenje fizičke aktivnosti, korisne su vježbe za kralježnicu, mobilnost kralježnice i pravilno držanje

3

Vježbe za olakšanje grčeva

Dok se ne prilagodite redovitom vježbanju, grčevi koje možete osjetiti tijekom i nakon fizičke aktivnosti mogu se ublažiti vježbama istezanja

4

Vježbe za zdjelicu i noge

Svjetska zdravstvena organizacija preporuča najmanje 150 minuta kretanja tjedno: ojačajte uz jednostavne vježbe noge i zdjelicu

Doktor za Vas

Kako ojačati imunitet nakon izolacije i zaštititi se od virusa? Kako zaštititi srčane bolesnike i prevenirati bolest #1 po smrtnosti u Hrvatskoj? Kako obnoviti fizičku spremnost nakon izolacije? Kako se suočiti s anksioznošću? Vodeći liječnici Hrvatske za vas u trenutku kada nam je najpotrebnije.

PRAVILA PRIVATNOSTI | UVJETI KORIŠTENJA

Copyright i Design by 01 Content & Technology – C3 Croatia | Sva prava pridržana | 2020

Projekt je nastao u produkciji agencije za premium sadržaj i tehnologiju 01 Content & Technology – C3 Croatia i Plive, u skladu s najvišim profesionalnim standardima